Команда проекту «Співпраця задля підвищення конкурентоспроможності в секторі сільськогосподарського виробництва та диверсифікації структури місцевої економіки Долинського субрегіону”, який реалізується робочою командою КП «Долина-Інвест» та Долинською міською радою за фінансової підтримки Європейського Союзу відвідала Міжнародну конференцію в рамках Проекту ПРОМІС «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг». У рамках конференції «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг» ми дізналися про кращий міжнародний досвід маркетингу та брендингу територій, а саме досвід двох важливих міжнародних партнерів України – Канади та Польщі.

Одним із завдань проекту розробити всі необхідні маркетингові атрибути до продуктів обслуговуючого кооперативу ( логотип, бренд, товарний знак, тощо), тому участь у подібних заходах є корисною для поглиблення співпраці та обміну кращими практиками.

Знання, інструменти та алгоритм дій м и вже отримали. Тепер черга за діями.

Translate?